God natt


Usch vad jag e tråkig som här såhär otroligt lite bilder på min blogg. De är ju nästan hemskt. Eller de e ju de. Hur tråkigt som helst. Men kanske jag kan bli bättre på de. Ska fösöka i alla fall, fast jag nog har fösökt ett x-antal gånger. Nå men de kommer väl

Har ikväll vari med Jeba. Skojjigt hade vi de, med mycket friendsskratt!

Imoron är de söndag, och söndagar anses väl annars som ganska tråkiga dagar, och visst gör morgondagen det också. Väntar så sjukt på min frissa tid iövermorgon och jag blir säkrare och säkrare för att göra en drastisk förändring. Rödare jepp, de har jag vetat länge, men hur rött är frågan? Kanske jag lagar som hon i paramore i alla fall. Hörde bara av frissan att de inte är så bra att laga så rött till sommarn. Synd.. Men själva frisyren vet jag int. Har så länge sparat långt hårt, o nu då ja har någålunda långt, så sko de ju va så trisst att klippa av de eftersom jag vet att jag komemr vila ha tibax de. Svårt de där.

Oh ja borde pimpa min blogg lite. Den e tråkig!

Men om nån har nå tips om hur jag sku kunna laga håret så e de bara att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0