brun blir man



Ja har inget emot att ha Mommos pigment. Nej int alls.
För jag har inget emot att bli brun på 10 minuter. 
Låg i solen en stund, denhär gången en halvtimme, och nu har jag en fin brun färg på kroppen. Lika brun som mommo blir jag ändå int, men kanske de beror på åldern också, för hon är ju aningen äldre. 
Men somsagt, att bli brun snabbt har jag inget emot. Har heller aldrig behövt använda solskydd, i alla fall har jag aldrig klätat på mig solskydd 30,
så tack mommo för de brunhetspigmenten!
Snart ut o grilla mig själv igen.

Då jag låg ute och stekte mig själv hörde jag på samma gång på musik. En låt som spelades i Malta började plötsligt spela, och jag blev så nostalgiskt så de var hemskt. Exakt samma fiilis som då, kroppen brände och musiken spelades i öronen, då kom plötsligt alla ljuvliga minnen, kanske jag ska ta o lägga upp bilderna från Malta här på bloggen. Jå de ska jag göra, direkt efter att jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0