Att fundera över saker, är nog inte riktit min grej.


Midsommarångesten är över. Jag kommer spendera midsommarafton med världens bästa Malin på hennes underbara villa.

En sova länge dag som började med att gosa med katten och höra på " You don't know me".

Har sprungi ute me katten, sett på friends och gjort skönhetsvård åt mig själv. Jajja, ja var värd det.
Ja o så fick ja ÄNTLIGEN min VGF lön, som kommer gå till resan.

Sommarlovet får mig inte att fundera, så har inte så mcyket att skriva egentligen, fast jag nog aldrig skriver om mina funderingar. Tråkit för andra att läsa dem, o tråkit för mig att läsa dem senare. För vem vet hur dumma ja tycker dom är om några månader?!
Eller så borde ja skriva mina funderingar, för att veta senare vad jag riktit har funderat på..hmm..får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0