Amarillo


Trodde kvällen skulle bli astråkig, eftersom de va omöjligt att slippa ti Provinssi, men tog kontakt me Jeba, o int blev den alls tråkig.
Vi for ti Amarillo o åt, o sen joina också Janina oss. Vi hade de hur trevligt som helst! Jag o Jessica satt o mobba varandra, som alltid, o prata maaaasssa strunt också. Janina satt mest bara o skratta åt oss :) Sedan for vi ner till bryggorna o satt där o huttra o titta på svanen. Men vi vet fortfarande int va den hade på ryggen. Jessica tippa på en fisk, jag o janina tippa på en fågelunge...undra va de var? 
Så ja tackar Janina o Jeba för en trevlig kväll!

Nu e ja så inne på att titta på universitet o skolor utomlands. Ja väntar så på nästa år då man får välja helt vart man ska o studera. Hu kul som helst :)! Kanske de blir nått inom dans. Ja hoppas VERKLIGEN det.

Ja fattar int, jag får ont i magen av att äta. O ja äter int för snabbt eller för mycket, utan jag får heltenkelt bara ont i magen sådär bara efter att jag ätit. Underligt, va kan de bero på?

Kommentarer
Postat av: janina

JEEE :D ja hadd skitkul ;) :D

2009-06-14 @ 15:10:02
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Mia

Sök ti Göteborg till Performing art school pä danslinjen. Känner en som ha gått där.. :)

2009-06-14 @ 16:09:13
Postat av: satu

tack för tipset :) ska kolla deras hemsida, om de har någon sån :)

2009-06-14 @ 17:24:11
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0