The Resa är här!!


WUUUHHUUU!! Idag gäller det! I
dag är det dagen som vi väntat på i över ett halvår.
De bär av till Österrike idag då. Dock kommer vi int fram före om 5 dagar, idag är de bara Nådendal som gäller, men i alla fall! Ja e så taggad, de kommer bli AWESOME.
Klockan 2 startar vi, o jag orkar inte vänta, klockan är bara 11.

Förövrigt har jag lite ont i huvudet. Det var nämligen så att jag var ute med katten och den hade gömt sig under terassen. Nåja, int någo med det, det gör den alltid. Så jag bestämde mig att lägga mig på mage och kolla var under terassen den var. Såg inte den så ja försökte kolla lite nogrannare. De visade sig att den var för nära för att jag skulle kunna se den, men Titioo värkade nog se mig och ha annat i tankarna.
Mittiallt kommer en tass flygande framför mig. Jag blev så skrämd så jag slog huvudet i terassen. Nu har jag en liten bula, men som tur gick inte huvudet sönder. O nej, inte terassen heller, som min gamla lågstadielärare skulle ha funderat över.

Kommentarer
Postat av: Thai Nguyen

Är det roadtrip ni kör med? :P

2009-07-10 @ 21:09:16
URL: http://thaiswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0