Allt från födelsedagskalas till äppelmasken.

Okej, ja hann int skriva nått igår, så ja får ta o skriva dubbel så långt idag då...kanske.

Igår va de altså släktkalas. Mamma fyllde år. De va väl trevligt:)
Mamma planerar redan nästa års fest. Eftersom hon fyller 50, har hon planerat att vi ska åka utomland, typ seychellerna eller nå (har ingen aning om hur de skrivs), de sko ju nog vara bara för härligt !!! Men, får nu se vad det blir av de, eftersom alla anddra nog tycker hon ska va hemma o fira.

Idag var det lika pain att stiga upp som alla andra mornar. Fattar int hu ja kan va så jävla trött. Vi har ju haft jullov i 2½ vecka, man borde ju ha sovit ut. Men nej, här har ja ändå vakat o sovi alldeles för lite, tror ja.
Nåja de bar i alla fall iväg till banken. Fick ett nytt kort. Och denhär gången hadde jag int jessica o jessica skrattande brevid åt mej! (;
Efter de for vi snabbt till butiken, o fatta, jag såg äppelmasken. Hahaha han va civare då vi gick på 0an, ganska humor! Jaa, och jag har ingen aning om varifrån äppelmasken kom, tyvärr minns jag int hans riktiga namn.

Ikväll ska vi o bowla och sedan ti Annu och chilla. Senast fick ja 3 strikear i rad, månne jag får 4 idag..?

Usch, på fredag flyttar Sarah tibax till Åbo. Kanske jag flyttar efter...
Och Nadja min katt kommer antagligen sakna Sarah's, titioo. Fast dom nog bråkar en del med varandra, men de kommer ju vara så tyst o stilla här hemma utan en kattungen som löper amok i huset..usch, tur de int är ännu idag hon far.

Och så fick ja mail av VGF's ordförande, så nu kommer jag altså hålla dancemix för högstadieelever. Tisdag 19.30-20.30...hur ska jag komma ihåg det?! Och koreografier e kanske int det jag är bäst på, men de ordnar väl sig :)

OJ, nu sko ja vila o resa. Bli brun o ha de bara så jäkla skönt! Men nåja, Österrike med Ida i sommar blir bra:) O då ska de nog dansas massor!! Ihh, vad jag längtar! Köra igenom sverige, Danmark o Tyskaland, skojigt altså! O sen vara på Gym for life i Österrike i 4 hela dagar och bara titta på dans och sånt, wuhuuu!

O jaa, alla skriver så djupa saker i sina bloggar, månne jag också borde..hmm..nää...ja skriver djupare saker sedan då jag är på humör:) o nu har jag faktist inte varit på humör att skriva om djupa saker.

hmm, de blev int dubbelt längre, men de e bra ja skriver nått iaf.

Kommentarer
Postat av: ida

ÖSTERRIKEE!!! ;D Två veckors solsemester ! :) sååå naajs !

2009-01-06 @ 00:50:09
URL: http://bloggen.fi/ippeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0