Ett till flummigt inlägg

Idag skulle jag : räkna matte i mängder, läsa engelskabok och laga läxor. Ja har laga halva engelskaläxan o tittat på let's dance. Hmm...varför lyckas ja aldri hålla de ja lovar mig själv?!

Let's dance e i alla fall bra. Laila e ju helt klart bäst. Men lite måst man ju heija på Annika Sjöö o hennes muskelknutte ti danspartner..man ha ju ändå haft henne som danslärare i 1 dag ! skryt skryt skryt


Sitter o funderar på var ja ska börja. Tror de nog blir att läsa engelskabok. 
O sen borde ja göra forts. på dansen.

Oj va ja vätnar på att få mail av nån tant omn Österrike.

Sommarjobb ska ja nog börja söka nästa vecka tror jag bestämmt.

Ja e spurgu idag. usch usch jag. Men söndagar e spurgudagar.

På gigantti finns de en billig systemkamera..en canon, fö 400 euro. Om ja sko ha 400 extra euro sko ja köpa den direkt!

Snart bär de av till hemavan. Med Malin o Ida. Det blir skojj hoppas jag. Men i alla fall på tal om gurka så e äldstes dans om 4 veckor, o ja har ännu ingen klänning. Men grejjen e den att jag såg en jäääääättte fin på nete. Men ja hittar int sidan nåmer, fö ja hitta den på facebook. Ni vet, sådär då företag o såna lägger dit på sidan av facebook såndä reklamer. I alla fall på bilden finns en flicka me typ svart-turkos klänning, men de e int den ja vill ha. Men om nån söt person nångong sir den reklamen på facebook så snäääällllaa!!! ta upp adressen ti den sidan fö ja hitatr int den nåmer själv!!!

Turkisk peber färgade. En orange har ja just nu i munnen. Helt gott faktist :)

Ja men ja tror nog ja ska avsluta dehä inlägge igen fö de blir allti så flummigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0