Tycker vampyrer e hotta!



Jag borde läsa på prov, men här sitter jag.

Igår va de syster kväll. Vi va o så på Twilight. OH, MY, GOD! va han e het! Altså man kunde ju int låta bli att smälta då man titta på den filmen. Själva handlingen va också kiva.  Super film helt enkelt, jag måste  nog läsa böckerna! O de som va mest charmigt va ju att han e vampyr, haha mysigt ;).
Twilight e i alla fall en sevärd film, så alla som int ha sett den ska absolut se den!


Oh my, he's hot!


Idag ha ja sovi, o sutti framfö tv:n o sitt på friends. 3e säsongen e på gång nu . Oj oj, friends e nog så bra! Men nåja, nu sitter ja här fast ja borde läsa på prov. Har engelskaprov imoron, typ flera 100 ord att lära mig säkert. Men ja ha ju klara de förr så ja kan klarar nog de nu också. Ända e att  ja minns sen aldrig orden efteråt. Ja kommer ihåg dem i några dagar, sen e dom försvunna från mitt huvud igen. Men nu ska ja verkligen föröska komma ihåg dem.

Ja har massor me klösmärken överallt. Sarah's katt e vild!

Ikväll ska ja nog laga brownies...ja kolla i en chokladbok o ja blev ju så snål! O ja tror int att resten av familjen har nått emot de. Ja borde skriva jobbansökningar o sånt också idag, o läsa på andra prov så ja ska väl ta o avsluta nu här.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Twilight är faktiskt den bästa filmen jag har sett i hela mitt 21 åriga liv :)

2009-02-01 @ 00:05:32
URL: http://quelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0