tjugoåttonde i första




Oj oj oj, hmm, ja börjar nästan varje inlägg med oj. 

Hadde hissaprov klockan 9. Ja fick ett bord som lutade mot mig, så ja måsta byta stol mitt i, eftersom de inte gick att arbeta på de.Stolen hjälpte lite men bordet var förjävlit. Trots det skrev jag prov i 1 h och 55 min. Ja har aldrig i hela mitt liv skrivit så länge ett prov. Inte nog me de, ja skrev det längsta provet jag någonsin gjort. Tyvärr var ämnet hissa. Ja har ju int tänkt satsa på hissan precis. Tyvärr var innehållet också dåligt, blir nog inte nå höga poäng trots de långa svaren... 
Alla prov hittills har gått sådär. Engelskan gick nu helt åt rumpan o matten gick väl okej...säkert massa slarvfel ändå. O nu hissan..orka skriva dåliga prov ! nåja, de visar sig på provutgivningen.
OJ va ja väntar på nästa period

Imoron har ja finska prov o på freda psykka... ska nog börja läsa redan på psykkan idag, men finskan ska ja nog satsa på idag i alla fall... Ja hatar att måsta lära sig massor med ord i språkl, de e allti så många och de är alltid ord it.ex. finskan som man aldrig behövt! Men, så länge ja går i skolan får ja väl ta o leva med det.

Ikväll e de i alla fal barnjumppa. Vet inte riktit hur ja ska orka med det ikväll, men månne int de också ordnar sig. Ikväll kommer också made in sweden o semestersvenskarna. Wuuhuu!

Har nån nån bra hip hop låt?! eller kan nån använda ett program som man kan mixa låtar på? 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0