Merlin



Engelska provet gick skit. Man borde ha kunnat texterna utantill, jess, de hadde jag ju verkligen pluggat in mej på, not!

Kom hem o såg på friends. Somnade o började göra matte efter det. Räknade både serie A ochB, duktiga jag:)

Just laga ja lite fortsättning på dans, men annars ha jag int gjort  nå annagt idag.

Oj ja sko så hårt villa se twilight pånytt! O på lördag sko ja vila ti Helsingfors, ja sko verkligen måsta hitta en klänning. Ja hoppas mamma e redo att sponsra resan.
Hissaprov på onsdag, jag borde ha börjat läsa redan idag, men ha jag gjort det, NEJ! varför sko jag, ja ska ju allti spara allt till sista minuten :/.

Nån som e villig att resa ti Hesa på lördag med mig?!

Ska se på Merlin ikväll, det har tydligen börjat komma från  SVT1, eller va de kanske SVT2 ? ,men iaf, alla som e vakna 23.30 ska absolut se på de! Skojjig serie!

2/6 prov avklarade.

Ha en forts. trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ida

kom me mig ti hesa den 11 februari! ;D de e den närmast inplanerade resan, o då SKA ja hitta en klänning!!

2009-01-27 @ 17:42:16
URL: http://bloggen.fi/ippeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0