Katter och argument och sånt..

 

Voi attans babianer att bli utmanad! 20 fakta kommer jag nog inte att komma på, men 5 kan jag nog.
1.
2.
3.
4.
5.

Okej, hmm, de kommer efter hand, jag lovar!


Nu e ja i princip klar me min argumentation. Ja hoppas nu bara ändå att ja har gjort rätt. Vet nog inte vad min premiss e eller min tes, eller ja, tesen vet ja men int premissen.Hoppas nu man förstår tesen iaf. 
Jag valde i alla fall om att tänka positivt o agera och vara positiv. Ja tror nog de kommer gå bra. Eller ja hoppas det iaf! Det kommer gå suveränt! Jag är en positiv männska!
Men att få de till 5 min. kan vara lite krånglit, men månne int ja klarar de också. Jajja de gör jag!

Ja har int hunni göra psykkaläxan, men ja kan göra den imoron på rasten. Jaa o int hissaläxan heller, men de kan ja läsa nu då ja far o sover. Ska bara öva min argumentation på mamma o pappa då di kommer hem först.

Hehe, Nadja sitter o tittar helt begaistrad på skärmen, de e ju så intressant då de e nått som rör på sig där. Men de finns ändå inget bakom datorn, konstigt ?! ;) Nadja e bäst, han e min ängel. Jepp, han. De e en pojke.  Blev lite miss då vi fick honom, fö då trodde vi de va en flicka men sen visade det sig att han va en pojke, så nu heter han Nadja.

Men nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nadja Findus och Amanda Pontus :)

2009-01-22 @ 23:24:32
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0