Äntligen helg

Det känns som om man sku ha gått en hel vecka i skolan fast man bara ha gått 3 dagar.

06.45, o ja trodde ja sku dö. Varför ska man måsta vakna så tidigt? Hissa första timmen va ja ingen lättnad precis. En 75 min. lång läxgenomgång. Usch. Sedan va de psykka , modda o finska. halv 3 va klockan då ja sluta. o nu e klockan halv 4.

Sarah o Titioo far idag hem ti Åbo. Usch altså!! ja vill int ! Ja flyttar efter. Åbo här kommer jag!

Ska ti Annu ikväll. På Eddans bye bye party. Hon ska ti Belgien ett halvår. Varför far alla bort från Vasa? Edith kommer ja i alla fall att sakna. Nu måst jag o Jeba bara burna varandra fö Edith e ju i Belgien. Jag o Jeba får ta o distansburna henne :)
Har dock lite problem me att slippa till och från Annu, men månne int de fixar sig.

O ja e hungri!! om 8 min så ska ja ta ut semlor ur ugnen.

Ja vill o resa! ja vill bli brun o fin o int vara såhä blek som ja e nu. Ja ska nog minsann bli brun i sommar om de e så de sista ja gör! Men 2 veckor i Europa gör väl susen!

Hemavan blir de trolitvis på sportlove. Men de e nästan så att ja hellre sko fara ti nå varmt ställe. Eller kanske int, men nog ändå. Ja tycker om att åka slalom, men ja tycker ju om att sola också. Ja, svårt att bestämma mellan dom två!

Äh, nu tog det stopp.. har inget mer att skriva.

Men om nån vet hu man svarar på kommentarer, eller om de ens går, så sko ja vila veta:)


Okej, ändringar i planerna! Ja slipper både från och till Annu o så far Sarah o Tittan först imorn! O ja ska me o föra Saraaah!! , de va bara de ja hadde att tillägga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0