Äldstesdansklänning



Finskaprov. De gick nog int så bra. *suck*

Efter de så for jag o Ida på näte o kolla lite kläder ti oss...Skit snygga byxor hitta vi i alla fall som vi sko kunna ha då vi dansar!
O efter de bar de av ti klänningsbutiken. Ja prova en klänning, o ja, nu ha ja hitta  min äldstesdans klänning, wuhuu! Den e blå.

Sen for vi ti bibban. Vi leta efter reseguider ti Österrike o Köpenhamn. Oj va Österrike ser trevligt ut, kanske ja får använda lite av mina tyskaskills i sommar !? Nåja, dom e nog int så bra men ändå.

Ja borde börja läsa ti psykkaprovet imoron, men de e ju så tröttsamt! I alla fall så ska ja imoron igen o prova klänningen, fö den ska sys in.

Oj va ja väntar på nästa period. Den e så mycke slappare än denhär som har varit. Denhä har vari så pain. Så himla mycke att göra hela tiden, ända sedan perioden börja.

O sommarjobb får mig att stressa, Ja vet int vart ja ska söka. Men ikväll ska ja iaf skriva alla jobbansökningar och dylikt! för imorn ska ja nog ta o fara o föra dem så ja får något gjort!!!

bratackhej

Kommentarer
Postat av: Michaela

Min är åxå blå! :D E din typ jättefestlig? Varifrån är den? <3

2009-02-01 @ 20:13:26
Postat av: satu

den e från boutique beauty, eller va nu den heter. No e den ganska festlig nog, tycker jag, men den e int ändå en långklänning :) <3

2009-02-03 @ 14:03:08
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0