She's a Maniac, Maniac on the floor!



En super kväll hos A-K med flickorna!

Och förövrigt är jag int speciellt sjuk nåmer, ja e int så snorig, bara lite o jaa, int ont i halsen, o helt enkelt på förbättringsväg:)! HÄRRLIT! nu ska ja börja dansa igen!

Hadde, modda,matte,spel,tyska. Altså ja suger på tyska, eller egentligen så kan ja, men ja vågar väl bara int säga, så då känner ja mej bara så jävla korkad!, nämen nästa tyskatimme ska ja nog vara aktiv (; ?! 
Spel gick väl super då vi kom igång, på typ 20 min hadde vi lagt upp Maniac! Bra låt förövrigt!

Katten e fortfarande borta o ja gillar int de alls! Ja tycker Nadja sko få ta o komma hem :(!

Sarah o Titioo e i alla fall hemma. Jeij! O jag o Sarah ska shoppa imoron, ja ser så framemot de! ha int gjort de på typ asigt länge! O jaa, sen ska ja vara me henne resten av kvällen <3!

Om exakt en vecka e de äldstesdans, o ja fick min klänning idag! tjoho! De ser ja o framemot...men nu ska ja gå o sova!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0