wäääääää


ÄÄH!! Jag vet inte var jag skall börja. Är fortfarande i extas, Backstreet boys var så JÄVLA bra!

Igår bar det altså av för mig och Malin till Helsingfors. 9.22 for tåget från Vasa. Ca 10 före 2 var vi i Helsingfors, vi checkade in på hotellet och slängde oss i sängarna en stund. Sedan for vi till stan och åt. Trötta som vi var, var bra-humorn på minussidan, men det är ju mycket roligare. Sedan gick vi en stund på stan o sen for vi tillbaka till hotellet. Tog en powernap på 15 minuter och började sedan traska iväg till tåget. Köpte biljett till Böle, dumma som vi var förstod vi inte riktit hur man skulle göra med biljetten och vilket tåg man skulle hoppa på, men fram kom vi i alla fall efter ett samtal till Ansku, som försökte förklara att det nog bara var att hoppa på tåget till riihimäki. Utanför hartwall arenan väntade vi i ungefär 45 min, och utanför narikkan i kanske 15 min, sedan väntade vi för att slippa in till själva arenan, sedan väntade vi på att klockan sku bli åtta. Då började BSB's DJ spela och alla blev ännu mer på G. Sedan slutade han spela och då väntade vi på självaste BSB, och några minuter efter 9 gällde det. OCH DET VAR GRYMT! Jag var så glad så jag visste inte hur jag sku vara. Men keikkan var helt helt helt jävla bra. Vi hoppade o skrek som dom galnaste fansen, och tillochmed Brian tyckte att vi var loud! ääääh. Nåja, det går inte att förklara feelisen, och allt väntande var sååå värt det!

Jag lägger in bilder istället, det är enklare än att förklara.
Kanske kommer det klipp från telefonen också om jag får in dem:)






























Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 17:35:44
URL: http://jroom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter kul! Som upplysning för eventuella framtida färder till Hartwall Arena, så stannar ALLA tåg i Böle ;) så de e int så stor skillnad vilket ni håppar på, och de lönar sej att köpa tågbiljett me telefonen ;) Ni hade säkert jättekul! När to ni hem? å var sov ni? KRAM :)

2009-12-03 @ 18:42:38
URL: http://lillannillan.blogg.se/
Postat av: elin

jag e ännu såå anvundsjuk!! men TACK att du ringde åt mej flera gånger, de lät helt sjukt bra tillome genom telefonen :D

2009-12-03 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0