USA?

Sarah kanske far till USA nästa år. Jag vill också, men börjar mer och mer fundera på att jag kanske är för ung? Och ska jag då studera eller vara au pair. Om jag är au pair får jag typ lite studier "på köpet", för man måste studera om man är au pair. Men om jag far o studerar utan att vara au pair så är det kanske lite friare och jag behöver inte ta hand om några barn. Jobba är ju också ett alternativ, men då far typ alla pengar jag tjänar i flygbiljetter etc..så kanske det inte lönar sig?. Beslutsångest har jag i alla fall, för jag VILL ju till USA, men det betyder att jag är borta hemifrån 1helt år och kommer jag att klara det?
Oh, vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

USA ABSOLUT!!!!! ja vill också! :)

du jobba, sto i kassan breve din syster :D tror hon va orsaken till varför jonas av nån aning int våga komma in ? :D hahha

2009-12-28 @ 21:48:14
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0