störande kunder och frissa

Altså vet ni vad! Jag fick frissa tid till onsdag fast jag inte trodde jag sku få. Mamma (ja jag vet, men jag sov så ja kunde int ringa) ringde runt till min frissa och hennes frissa imorse o frågade efter frissatid till onsdag. Hade de det? NEJ! Attans, men så tänkte jag att jag far o frågar då ja far in till stan. Så jag traskade in i en frissa i stan och vet ni, jag fick tid till osndag! Wuhuuu nu ska utväxten bort och blåndare ska håret bli. Jeij!
Jag förstår mig inte riktit på kunderna ibland. Varför vill man ha nånting i BÅDE cellofan OCH vanligt paket? Ja tycker cellofan är mycket snyggare. Nå i alla fall. Och varför går int presentpåse som blir 100 gånger snyggare istället för presentpapper!?? Och varför ska kunden säga hur JAG som jobbat där nu i några veckor och vet hur man paketerar säga hur man ska paketera???? Jag trodde ja sko få hepuli. Nåja, Jessica W kan bevittna att kärringen var störande. Det värsta av allt var att det inte var en gammal tant utan en ganska ung flicka. ARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0