Snabb genomgång av veckoslutet


Har inte skrivit på ett bra tag, men har haft så mycket dehär veckoslutet så har bara inte hunnit.
Fredag: Mommo och moffa
Lördag: Julkyrka med skolan, jobb och föddisfest/förfest + utgång med kompisarna. Ja, dom är nog bara för underbara! Tack ti alla er!
Söndag: Släkten på besök och även här ett stort tack!

Idag har jag varit på jobb, så nu e jag helt slut. Klapparna är oköpte och jag blir stressad på Sarah för hon bara sover och vi borde fixa de sista julklapparna. Morr.

Förövrigt är Titioo sjuk, och det är inte alls roligt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon klarar sig. För  hon är allt annat är frisk :(

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

sv: taaack :D <3

2009-12-21 @ 22:19:00
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0