Musikalen är över


ÄNTLIGEN!! Musikalen avklarad. Tjitjing liksom! Så jävla skönt! Fastän det har varit tungt och jobbigt så har de nog vari jäkla roligt i alla fall. Jag måste nog tillägna min klass 3CM lite kärlek. För vi e nog jävla bra! Och ganska bad också. Undra hur många gånger vi har fått utskällningar?
Förvörigt är vi sista 3CM nånsin.

Imorgon är det måndag vilket betyder att det bara e en vecka kvar av skolan. Så himla skönt, men tyvärr är inte skoluppg. desto mindre. Prov på torsdag och för att inte tala om teoriprovet jag kommer skriva under veckan. Undra hur de går?

Men nu borde jag nog pysa i säng om jag ska orka med inkommande vecka. För skola är inte ända jag kommer göra. På tisdag börjar jag ju jobba också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0