Höst?!


Hann aldrig på datorn igår. Men nu har jag finally hitta hit. O så måst jag lägga in mera bilder hit, man dör ju av tråkighet att läsa den här bloggen då det bara är text.

Har inte haft så värst lång skoldag idag. Först musikalplanering 1 timme och sedan matte 2 timmar. Eller ja, block. Så jag slutade redan klockan 13.
Räknade matte efter skolan och ska nu börja snart igen. Har nog tänk satsa på ett av dom högre vitsorden i studentskrivningarna. 

Jag har mittiallt börja tycka jätte mycket om laktrits. Kanske det finns något ämne i lakrits som jag behöver just nu, och därför är jag så snål på det..vem vet?

Sommaren for lika snabbt som den kom. Eller i alla fall känns det så. Det har blivit ganska kallt här nu under dom närmsta dagarna, ganska konstigt med tanke på att det är augusti. Men vem vet, kanske det ännu blir varmt, får hoppas på det!
Men på ett sätt väntar jag på hösten också. Det är så skönt att gå med tjocka halsdukar och vantar  och sånt. Man känner sig smått mysig. Fast det är hur skönt som helst att ta av alla lager med kläder på våren, så är det ju nog somsagt skönt att lägga på dem igen också då det börjar bli kallare. Tjocka tröjor, stövlar, vantar, halsukar, tjocka strumpbyxor...:)

Nåja, nu lägger jag upp några bilder från helgen i Tammerfors.

Wessafoto var ett måste! Aningen brunare var vi dock på de förra fotot som togs i Malta..:)
Anni <3
Tiina och Ansku <3
Jag och Martasparta på tåget ner till Tammerfors. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0