Matte och såntdär



Borde ha räknat matte idag, men det har ajg inte gjort. Kanske jag hinner ännu.

Vaknade i tron om att klockan var halv 10. For i väg till mommo o moffa klockan 10. Märkte efter att vi kört i en timme att klockan först då var 10. Ibland känns det hemskt att ha haft en timme extra. Men man förstår i alla fall varför man är så otroligt trött.

Igår kvällen spenderades med Jessica x2 och Mallan. För att sammanfatta kvällen kan jag väl bara säga att ibland känner man sig nog alldeles för gammal. Var jag också sådär pinsam och fjortis då jag var 15?!

Ska ikväll försöka fara på lenkki. Jag måst verkligen röra på mig mera för att orka med studenten. Man behöver bra kondition till det. Att sitta och räkna matte i 6h är tungt kan jag tro. 

Vi har en söt baby på 3 månader på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0