Kouluun


Ett helt veckoslut utan internet, hjälp?! Men ja har klarat mig fint. Inga värre abstinensbesvär, förutom igår på slutrakan, då kändes de nog.

Fredag spenderades tillsammans me Jessicas  splitternya körkort. Grattis Jeba!!

Lördagen bar de av till kusinernas villa och mommo o moffa. En skön lördag i solen på franska rivieran, nästan i alla fall. 


Måndag idag då. 3e sista dagen på sommarlovet. Ett sommarlov som har gått så otroligt snabbt. Första månaden väntade jag på resan och andra månaden var jag på resa och nu e de snart slut.
BLÄÄÄÄÄÄÄ

Ska till stan senare idag, måst väl börja tänka på skolastarten, fast jag int sku vila. Jag menar, hur deprimerande är det nu inte att se alla "Kouluun" skyltar. Jag menar, dom som ska ti skolan vet ju nog om de!!!


Kommentarer
Postat av: Jeba

taaaaaaack! :DD

2009-08-10 @ 11:31:41
Postat av: Gudmor C

Snygg båt :)

2009-08-16 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0