ABI 10


Första skoldagen avklarad. Och det var väl inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Nånej, int trodde jag det sku vara hemskt. Men jag sku nog mycke hellre ha stannat hemma idag och sovit. Iställe steg jag upp klockan 7. 

Vi har fått nytt kök ti skolan, eller nytt företag som tar hand om köket och matsalen. HUIPPU! Jätte god mat och hur snyggt som helst. Hoppas de är alltid lika god mat...

Soman då jag kom hem och sov nästan 2 timmar enligt mamma. Härligt dethär med att vara utvilad nu när skolan börjar..eller?

En dag kvar i skolan o sen e de ju helg igen. Hur bra e nu int de? Då e de Tammerfors som gäller. Hoppas hoppas jag hittar de där skorna som jag hittade i Köpenhamn. Jag vill ju så gärna ha dom. Annars får jag väl ta dom med högre skaft.


ABI 10 !!!

Kommentarer
Postat av: janina

visst va den?! :D

ja sovd också efter skolan, no e man ju helt utvilad men int kan man ju vakna sådär tidigt ;D

2009-08-13 @ 20:16:19
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0