2 augusti


igårkvällen blev inte riktit som jag hade tänkt. De blev inte träffa mycket folk som jag hade tänkt mig, men de blev lika bra i alla fall.

For med Sarah ut och åt, och så hängde även Jessica M på, så vi satt och talade hela kvällen. De blev mycket skratt, för Jessica e rolig (; och inga tårar som de säkert skulle ha funnits av om jag hade farit till Åminne, som plan B var. Ja, inte mina tårar, det händer INTE, men någon annans finns alltid där i folkvimlet.

Tackade nej till att fara och se på konst, eftersom jag inte är så värst intresserad. Kanske det kommer med åldern? Istället lämnar jag hem och lagar mat. Ja, jag låter som en husmor på 1700 talet.

Nej, nu ska jag nog och titta på tv, det har jag inte gjort på ett bra tag. Nått måste man  ju underhålla sig själv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0