Vappen


Torsdag och vappen.



Jepp, idag e de vappen o jag e sjuk. Hade stegring i morse och låter som en kråka. Jätte skojj, not.
Blir nog en hemmakväll för min del, tyvärr, hur gärna jag än skulle vilja ut o festa men nej nej, för jag är sjuk och vill bli frisk.

Vakna halv 12..eller rättare sagt halv 8 första gången, då Sarah sprang i mitt rum o störde..likaså titioo..men dom väckte mig int då dom for, men kanske lika så bra, för då fick ja sova länge.

Snart ska ja gå o ta en jätte jätte äckli hostmedicin, de e int skojjit. Man bara känner hur den illasmakande medicinen rinner ner genom halsen. Fy sjutton va den e äcklig..

Jag missa vappenfesten i skolan, vilket är synd för dom brukar vara helt skojjiga. Men nåja, ja måste bli frisk.
Sen ringde jag till gubben och sa att ja int kan komma o jobba imoron för ja e förkyld och har feber, tyvärr. Skulle ha vila ha pengar :)

men men...ska väl fara o si på tv. Kanske friends, de e allti skojjigt. Men först borde jag väl tynga i mig medicinen. FY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0