Stolt kompis!


Söndag.

Vaknade kl 09.10 av en mycket störande väckarklocka. Låg dock i sängen till halv 10 men sedan satt ja igång. Var klar på en halv timme och då bar de av till Variska skola. FSGM tävlingar i truppgymnastik stod det på schemat.
Halv 11 börja tävlingarna. O nog va dom söta allt, dom som var 8-10 år. 
Halv 1 höll Jag , Ida och en annan ledare en jumppa bana under pausen. Då jag även stötte på min gammla gymnastiklärare som vi hade i lågstadiet. De var trevligt!

Sedan var de dags för 14-16 åringarnas och över 16 tävlingar, där Ida o Soffan tävla. O ja, visst var de så också att dom vann!!!! 3 året i rad. Mycket stolt kompis! Grattis tjejer!

Så nu sitter jag här då. Aningen trött och funderar på om jag har några läxor tills imoron. Om ja har tänker ja ändå int göra dem nu. De f¨år bli senare. Hörde på radion Friends-sången, så kanske jag skall ta o titta på några avsnitt friends. Japp..så får de bli!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0