Sommarlov snälla nån?!


Torsdag.


Långa torsdagar, jag hatar långa torsdagar. Min förra torsdag i den förra perioden altså, var hur skön som helst. Altså absolut. Jag började 8.15 hade två timmar musik 1 timme tyska. Och sen sluta jag kl 13. Men nu. Nu har jag läsämnen från 8.15-14.30 och sen ännu musik på till kvart före 4. Jobbigt kan man nog säga. Fast musiken ändå är rolig.

Nä usch. Jag är bara så otroligt trött. Jag vet int riktit vad det beror på. Men jag är väl alltid trött. Nu har de bara börja kännas allt mer. Nån säger om nån fest t.ex. den pigga Satu säger Jee! Men den nuvarande har absolut ingen ork att dra sin röv nånstans, helst bara till sängen o sova.
Ja vill vara pigg , men nu e ja int de.

Ikväll sko de iaf vara teatertittande med huddingeeleverna och sen jatkot hos en annan efter det har jag hört. Men överväger sombäst att stanna hemma o sova precis hela kvällen. Tråkit, jag vet. Men Sant!
Ja hoppas verkligen denhä vårtröttheten försvinner illa kvickt. Ja orkar int!

Och läxberget väller över. GE MIG SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: josephine

sv:härligt:) jo bra :) vad gör dudå?

2009-04-23 @ 18:54:58
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0