SolSolSol



Söndag, tror ja.

Jaa, de e de väl...söndag. Somtur är de ingen skola imoron, så egentligen kan man se denhär dagen som en lördag.

Jag mätte mig i morse, jag är hela 1,67m...wuhuuu! 

Vi hade teater i några timmar idag igen. O de börjar väl gå frammåt tycker jag. Så de e kiva. Vi har ju storyn klar..men vi måst börja finslipa mpå allt. Så imorn på dagen igen då gäller det. 

Vi åt för en stund sedan, o nu är jag bra så trött. De e dummt att man blir trött efter maten, för man borde ju bli pigg. 
Vädret ute är i alla fall jätte fint. Typ 10 grader och solsken. SUPER härligt.  Tyvärr är de ändå lite för kallt för att sola i bikini. Men den dagen kommer väl snart också. Borde fara annars bara ut och sola en sutnd.. men ja lär väl somna före ja hinner ut.

De luktar hallonparfym i mitt rum.. men ja har ingen sådan ?!

Imoron e sista dagen på lovet. Jätte skit! Skulle kunna ha lov i ännu några veckor. Men nåja, snart kommer sommare imot så det är ju hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Kossan

svar: du e först söööt på bilden, big time smile, that's what we like! :D puss!

2009-04-12 @ 22:14:27
URL: http://jebajeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0