Solen lyser och fåglarna kvittrar


Lördag.

Ja tycker lördagar kommer ganska ofta. De känns inte allls länge sedan förra lördan!

Vaknade halv 10. O ja, de e faktist ganska skönt att vakna så tidigt, man hinner göra så mycket mer. Åt frukost och såg på tv, de gjorde jag.
Sedan tyckte pappa ja sko dammsuga, men jag tyckte ja kunde plantera blommor istället, vilket tydligen visade sig vara för svårt, så jag solade en stund istället. JÄTTE fint väder är ute. Faktist. 

Tror jag skall pysa till stan en stund om nån timme. Fixa lite ärenden med far min. 

Såg på mumin i morse. Jag älskar mumin. Bästa barnprogramme som finns, absolut! O så sprang jag annars ute barfota idag. Jätte skönt. De känns verkligen som om sommaren är påkommande. Super. 
Somsagt solade jag en stund. Och nu inbillar jag mej att jag blev lite brun. De är också kul!

Nej nu ska ja nog ta o dammsuga så ja slipper till stan sedan. 


Mina nya Rayban Wayfarers

Auf wiedersehen! eller hören kanske de borde vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0