Palmsöndag..AJ IDAG ?!?!

söndag.
Söndagar e som söndagar brukar vara.

Igår kväll blev de Amarillo med ett gäng kompisar. Riktit mysigt hade vi de. Jag, Mickis och Jeba dela på en Muchos Nachos. De va nog über gott. Mums!
Efter Amarillo bar de av upp till Sky. Fööööör förhöga förväntningar. Mycket för där. Men i alla fall. Vi och 30+are va kanske inget att komma med. Så det var nog int så huippu. Men fin utsikt vad det ju i alla fall.

Vakna halv 11 idag. Kvart över 12 for jag till Teaterbiten(med dansk brytning). Lite över 1 kom vår handledande lärare och titta på vår pjäs hur långt vi hade kommit. Och hon var nog positiv så de va ju skönt. Nåja, lite efter 2 stack hon därifrån, och efter det fick vi nog ingenting gjort. Som de nu brukar vara (; Men lite photoshoot hade vi och annars också sjungande och fjanttande. Så det var kul. 

Ikväll sak jag titta på amazing race. De har frånFinland så de e lite extra roligt :). 

Men nu mat!
Bilder uppkommer senare idag!


satu och annu på amarillo. Man kan inte alltid vara normal.

Jeba o annu på sky

 Jeba på teaterbiten 

Soffan likaså

sedan började urflippningen, Jessica, Jag, Soffan







Ni får ursäkta kvaliten. Den e lite dålig pågrund av inzooomning :)

jåå(:

ett sista sudd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0