...med att blåsa hubbabubba bubblor.


Måndag och ny period
.
Halv 10 skulle jag vakna för att hinna med kvart före 11 bussen. 10 vakna jag och fick panik. Sprang i duschen och konstaterade att jag inte kommer hinna. Ringde ti pappa och frågade om han hade möjlighet att hämta mig, och visst hade han det. Kvart före 12 började jag egentligen, så de passade helt med hans tidtabell också eftersom han började först kvart över 12. Super! Så istället för att bli klar försent, så blev jag istället lite för tidigt och hade ca en halv timme på mig att göra vad som helst. hur skönt är nu inte det?

 Första blocke idag var tyska kurs 8. Vi prata om stereotyper för man och kvinna. Ganska intressant, hoppas kursen blir det också.
Sedan var det engelska. O det var nog inte så kul. Massa ord man aldrig hade hört förr och sånt, men Jessica livade upp stämningen med att blåsa hubbabubba bubblor. Jessica gav mig annars ett mignon ägg idag. Jag blev super glad. Tack KO!

Efter engelskan skulle vi egentligen ha haft kör, men nehej, de hadde vi tydligen inte. Så jag satt i skolan i 1h och väntade me pappa. Dock int ensam, annars skulle jag nog ha farit till stan. Men med gott sällskap så kan man nog vara i skolan fast skolan redan har slutat. Käkade upp mitt ägg, super gott. 
Jag har nån underlig grej att jag inte kan äta om folk tittar på. Ja vet int varifrån de kommer, men det är jätte obehagligt. Eller int sådär om andra också äter på samma gång, men om jag ensam äter något o folk tittar så går de bara int. Hmm. Knäppa jag.

Kom i alla fall hem för en stund sedan. Tror jag snart skall fortsätta läsa eclipse. Läste igår natt också den. Kanske de var därför jag försov mig från  bussen i morse.

Det har annars börjat snöa igen. Värsta pissvädret i morse. Jag blir galen. Jag vill ha vår nuuu!!



Kommentarer
Postat av: Elin

du kan int dricka om folk sir på heller :D men du e jätte söt fast du e lite tossig ibland ;)

2009-04-06 @ 16:57:00
Postat av: jeba kossan

ägg ägg mera ägg!! ;D jee jee, kiva om du tyckte om de :D föresten jag har kiva grej att berätta, men när frugan int svarar i telefonen ;D

2009-04-06 @ 18:29:37
URL: http://jebajeba.blogg.se/
Postat av: satu

Nä dricka e samma sak.

Ellan e också söt!

-----

Ja ringde ju opp, kommer ti dej så snart som möjligt...på lovet !! wiii!!

2009-04-06 @ 21:16:13
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0