Lilla My


Haha, gjorde på facebook ett "vilken muminkaraktär är du? test. Lilla My blev jag...och motiveringen:

Satu took the Kuka olet muumeista? quiz and the result is Pikku-myy
Olet pikku-myy. Olet harvinaisen kärttyinen ja sanot aina hyvin suoraan mitä ajattelee, etkä välitä siitä mitä muut sinusta ajattelevat, vaan olet rohkea ja itsenäinen, jopa itsepäinen. Sinulta on turha salata asioita, sillä vaistoat erehtymättömästi, jos joku yrittää niin tehdä.Olet hyvin utelias ja tahdot olla perillä kaikesta ympärillä tapahtuvasta. Sinulla näkyy myös olevan pieni agressiivisuus häiriö ja olet hyvin väkivaltainen.

haha jag hoppas att de där sista inte stämmer!!!

De som inte fattade den där texten får lägga in de på typ google translate eller nånting :) 

Hittade en låt som jag har bestämmt att lära mig på piano ikväll, den e absolut underbar! den heter river flows in you, den är med i twilight .

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0