kortkort och turkosrandigt


Onsdag.
kl 10 sku vi vara i skolan. Sen spelade vi till 11 och halv 12 frotsatte vbi igen och spelade till ungefär halv 1. De gick väl bra, men de var nog kanske ändå inte så smart av mig att sjunga, för tappade rösten nästan direkt.
Har dock den kvar nu :)
Efter skolan hade vi lite dansövning, så från 1 till kvart före 2 dansade vi, och danserna sitter faktist ganska bra nu redan :) o de är ju bra för imoron är de genrep.
Efter övningen traskade vi  iväg till top sport för att prove kläder. helt nöjd är jag med dem. Efter det bara de av til benetton. Hmm, jaa, de va väl okej det med. Men sen kom favoritbutiken ROCKJET!, wuhuu, skulle ju annars aldrig lägga på mig kläder därifrån, men de e just de som gör de så skojjigt. För de är absolut inte min stil. Men söta kläder har de i alla fall (:. För min del blev de : turkossvart randiga stuprörsbyxor, en t-shirt och en huppare( med öron!!), och sen en panter möstrad, lila, supersuper kort kläning! Hihi, de blir skojj!

Efter att vi ahde varit och provat kläder for jag hem. Stekte lite potatis tåt mig själv, sov en stund och sen va de dags för jumppaskoj med 4-6 åringar. O jaa, idag var det nog riktit skojjigt :)

Nu e jag i alla fall hemma, efter en ganska stressig dag. O ja tror jag skall ta o läsa ut new moon idag. Äh va den e bra :)

Får se vad som sker senare idag.


O ja, de glömde jag, LURA MIG, första april är inget utan att bli lurad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0