hemmakväll med mig själv och Berg


Min hemmakväll med mej själv blev inte riktit som beräknad. Men jag gillade/gillar den i alla fall. 

Annu ringde halv 9 tiden och berättade hon har fått körkort! Gratulerar till henne! I alla fall så sko ja ti butiken o hämta nånting gott till mig själv som ja kunde sitta med framför tvn, och annu däremot skulle panta flaskor, så hon kom och plockade opp mig och så körde vi ti ABC för att panta flaskor och köpa chips,dipp o vindruvor. 

Efter de körde vi lite runt och pratade, så de var mycket trevlit. Efter det körde hon hem mig och hon själv for vidare och jag började min sköna hemmakväll en stund framför talang 2009 och berg flyttar in. Hur mysigt som helst, jag o min bästis jag själv , haha ;)

Ska lägga in bilder nu snart. För har faktist tagit några foton. Men nu just orkar ja int. 

E fortfarande trött som en åsna, och skall väl snart bege mig till min säng. Lite eclipse och sedan gonatt.

Ojaa, jag tar tillbaka mitt, "ja vågar int sitta på med annu" För hon var hur duktig somhelst och köra :).. Nåja, nog har jag ju sagt de bara för att retas med henne lite, de e så kul då hon blir "arg" :)


Annu va en duktig chaffis!

Talang09

chibe, dipp, vindruvor och smoothie, mums

perus min på en perus tjej med sin supersköna fleecehuppare

Kommentarer
Postat av: Annu

haha jasså, så det är de allt varit om, "kul då annu blir arg" haha ;)



men jo, tack för sällskape, lite pinsamt när vi lasta maskinen för fullt me flaskor så den pipa som nå brandalarm haha!

2009-04-18 @ 11:04:17
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0