grått


Fredagfredagfredag.
 Äntligen helg, fast jag nog inte har väntat på helgen egentligen. Eller visst har ja väntat på helgen, ja menar, vem gör int de? Men int sådä som ja brukar vänta på helg.

Vanlig skoldag idag. Började med världens tråkigaste moddatimme. Vi gick igenom precis varenda fråga i provet, och vad man skulle svara för att få 6p osv. Jobbigt! Fick dock bra i moddaprovet så jag är nöjd!
Efter de va de matte som gällde. O vi gick igenom nytt. som vanligt. Nää, dittills var dagen ganska jobbig. Men sedan va de mat, o gröt o gröt e gott så aj blev på bra humör igen, för sedan traskade man ju iväg till musiken, o musiken var trevlig. 
Efter musan va de tyska. O den filmen vi såg var nog asigt tråkig!!

Efter skolan hade jag planerat att fa hem o läsa eclipse, men tydligen så tog de längre för min sjuss att komma, så ja gick nästan 1 h med Jessica o Jonathan på stan. Men de var ju skoojj, så kanske de inte gjorde nått att ja inte läste eclipse under den tiden (: 

Nu är jag i alla fall hemma. Försöker lära mig det där stycket som finns med i Twilight, men då de är ett ställe som int vill fassna , o då hakar allt opp sig. Men de börjar ta sig :)

Ikväll, är kanske lite av ett frågetecken ännu.

Imoron e de fashionshow. Hjälp. Väntar dck på att få håret i nån snygg frisyr !!

Men nu, eclipse!

Kommentarer
Postat av: öst

jo timmen på stan var nog ÄSSÄ, ja tänker fortfarande på domdär utsötka grön-bruna byxorna i veromoda ! hah!

2009-04-04 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0