Carlings


O så kom man hem från stan en huppare rikare :) Från carlings, hur snygg som helst, jag älskar den! Ska lägga  in en bild på den senare. Men den e vit me gråa rutor..lite som rutigt papper.o sen har den massa figurer på. En just sån cool som jag har lätat efter :)

Som bäst äter ja påskägg. O tyvärr fick ja ingen rolig överaskningsppresent i den. Men ja överlever väl. Får ta o äta ett till ägg så kanske ja får något att bygga. Det är ju det som är roligast med påskägg.

Nån som vet nå planer inför kvällen :)? 

Måst nog ta o äta något före maten, är dödshungrig. Men nu ska jag o hacka grönsaker före mamma får fnatt på att jag inte gör nånting. Men ja gör ju visst nånting, ja äter ju påskägg!!!



Haha, det var annars en expedit i andiamo som va finsk, men skulle promt prata svenska med oss. Nåja, det var ju bra, för visst gillar man betjäning på svenska, men då det hon säger får en annan betydelse än vad hon menade, då blir det nog lite skojjit. Sarah köpte ett par skor, och expediten skulle då säga att hållningen hålls bra om man har dom. Hålling e på finska ryhti. Såhär sa hon: " Det här skona håller bra rykten". Haha, jag och sarah hade svårt att hålla os för skratt. Då vi skulle fara sa hon. "Vill du ha en såna lilla kartong, Vagabond". Sarah köpte altså: Skona som håller rykten i en såna lilla kartong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0