ÄLGÄLGÄLG


Oh My God! 
Ni har ingen aning om va som hände för ungefär 1 timme sedan.

Ja satt i köke o prata me Soffis i telefon. Mittiallt tittar jag ut och ser en jääääävligt stort varelse utanför vardagsrumsfönstre, o det är inge mindre än en ÄLG. FATTTA!!! en stor älg 2 meter från fönstre traskar förbi huset på vår GÅRD. Jepp, int i skogen o int på vägen, på GÅRDEN. Nåja, ja blir tillmig o säger att jag ringer opp ti soffan. Sen ropar jag på pappa, o ja tror älgen hörde fö den satte lite mer fart i sina påkar o traksade iväg in i skogen. Stanna efter 70 meter, o tittar tibax på mig o sen springer den iväg. Jag har aldrig sett en älg så nära förr. Aldrig. Älger har jag sett, men aldrig att jag om jag skulle ha stått vid fönstret kunna nästan känna dens andetag. Huh huh säger ja bara


Känner mej svagare igen. Ja orka rint. O ja hatar hosta som bara kliar i halsen. Jätte störande

Kommentarer
Postat av: Elin

oh my god!! :o så e de då man bor i sundom ;) haha.. nämen guud va wow-it! o ja hadd sån hosta fö ett tag sen, lider med dej!! :/

2009-04-27 @ 21:49:00
Postat av: janie

SATU!! Du va så jääääääääääävla bra ida! :D Du sjunger påriktit så satans fint å bra!!! :DD ! :*

2009-04-29 @ 17:31:06
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0