2 april


Torsdag. 
Började med en skön sovmorgon och fortsatte sedan med en chill tyska timme och en rolig musiktimme. Helt bra dag altså. 
Efter de övade vi lite på danserna till fashionshowen och efter det bar de av till Jim o jill o prova kläder. De blev ettpar harembyxor-liknande o sen nån slags tröja o sen en huppare. Riktit snygga kläder, nöjd är jag i allafall.

Efter de for vi till Carlings o kollade hu de såg ut där. Riktit kiva, väntar på att fara dit o shoppa! Vill ha nån snygg huppar, typ en sådä färggrann ni vet ?!
Sedan traskade jag till Gina, och huh huh vad där va myki folk, man kunde knappt röra sig, värsta klaustrofobi!
Nåja, kom hem och började läsa på New Moon, och nu har ajg läst ut den!
Åj åj va den var bra! Snart ska jag iväg och köpa nästa bok, jag orkar knappt vänta! Ih!

Ikväll så e de altså Genrep för fashionshowen. O dit är jag altså påväg nu. Halv 7 tänkte vi träffas där med tjejerna. Kanske vi tillome hinner ta igenom en gång före resten kommer.

Nåja, nu måst ja sluta skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0