jag sprängs, o syrran gapskrattar.


Jag o Sarah låg i soffan o titta på tv. Mittiallt slumrar Sarah till..nå int nå märkvärdit me de. Men sen skrattar hon till i sömnen. Så ja vänder mej om o väcker henne o frågar "sover du?". Hon flumma nånting, o sen berätta ja att de va lite lustigt att hon skratta i sömnen. "Jå ja drömde om dej" svara Sarah. Okej, de e ju positivt om man skrattar åt mig i sömnen tänkte jag. Men så var inte fallet. Såhär gick drömmen till.
"Vi va på torge o sku köpa jordgubbar, sen mittiallt hördes de poff och då sprängdes du. Men de va int sådä hårt, utan bara poff." efter att hon berättat dedär, börja hon gapskratta...hon ligger fortfarande i soffan o skrattar (ÅT ATT JAG SPRÄNGDES I HENNES DRÖM, SHYSST!).
:)

Kommentarer
Postat av: janina

I LIKE hahahahha :D skitkul hiihihih

2010-07-25 @ 22:01:27
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0