Beachparty @ Ollis


Igår var det beachparty på ollis. Vi hade fast hur roligt som helst! Är evigt tacksam att Mallan o Jeba drog med mig.

Ikväll fortsätter festen med att fira Annu som fyllt 19. Grattis söt!

Igår när jag gick hem från bussen stötte jag på grannflickan och hennes kompis. Hon går redan på 5an. Jessus altså. Sen när blev hon så gammal? Sen frågade hon hur gammal jag är och då först slog det mig att jag faktist är 18. Ingen har ännu frågat mig hur gammal jag är så det där var första gången jag fick säga det högt. Vitsi ja e gammal!

Och det bästa sättet att inte ha tråkit på wessa är att skaffa sig två söta kattungar som hoppar opp i famnen då man sitter där (;

men nu ska jag fortsätta städa så int mamma får hepuli!

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

aaw :D

du har int någå bilder från beachparty? :D

2010-01-18 @ 16:35:37
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0