2010

OJ, var ska jag börja.
Okej, ja bestämde mej för att börja blogga, jag föll för grupptrycket och tyckte att vad vore inte bättre än att börja blogga 1.1.09. Den största orsaken var väl kanske den att jag inte minns alla fina stunder från 2008 och om man bloggar någålunda ofta, så kommer man ju att minnas i alla fall lite av det kommande året.
Sådär lät det för exakt ett år sedan. Kanske inte precis på klockslaget men i alla fall.
Nu sitter jag bara o funderar om jag verkligen skall orka läsa igenom alla inlägg, eller bara leta efter godbitarna...kanske det blir nått sånt. Enklare vet ni, att kolla några inlägg istället för alla. Men sådär  stort sett så var väl nog 2009 ett helt bra år. Mycket hemskt har hänt, men himla mycket roligt också.
Mina naglar e fula, så jag borde ta o göra manikyr på dom. Intresseklubben antecknar, nu slutar jag skriva strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0