KÅTKATT


Nej! Jag gillar inte att Sarahs katt är överKÅT. jJävla jobbigt att vakna kl. 4 för att den jamar. Den drar sig mot marken och går me rumpan i vädret. Nån som har en ledig frass? Titioo behöver honom :)

Somsagt har vi nu altså en överkåt kisse hemma...som gärna för min del skulle få sluta vara de. Liite jobbit är det nog. Eller inte så lite heller. Kan bara int alla husdjur typ para sig med sig själva så man slipper såna kåta jävlar som denhär. Nåja.. söt är den ju så de är lite svårt att vara arg på den då den jamar hela tiden.

Hade fysikprov idag, o ja tror de kan ha gått ganska bra. Så det är jag glad över.
Min o Jessicas finskapresentation gick också helt bra. Fast vi prata kanske lite snabbt. Men vi hölls innanför tidsramarna så de var bra iaf.

Jag förstår mig inte på min snuva. Helt som om jag skulle ha blivit förkyld IGEN... Nu fan får det nog ta o sluta. Jag tänker i alla fall inte stoppas av denna snuva.

 Ja gillar inte att de int går att lägga in bilder. Altså kanske dom e för stora..men det har ju funkat förr. IDIOTBLOGGSHITTO.



Jahapp..så idag gick de tydligen. Tar tillbaka mina spydiga ord isf. Oj om titioo skulle vara såhär lite igen. Den e så jobbig då den har blivit större o kåtare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0