Twilight hos Malin



Var hos Malin ikväll. Vi traska ti Makuuni, köpte lite godis. Ja försökte hålla mig på den nyttiga sidan, men int vet ja nu om de ja åt va nå nyttigare än vanligt godis. Nåja, sen traska vi tibax ti Mallan o såg på Twilight. ALTSÅ OH MY GOD! va Robert Pattinson är het. Vi satt båda o sukta efter honom hela filmen igenom, ääääh!! värsta hetingen.

Nåja, fick  reda på att jag imoron skall vikariera nån så ja ska hålla barnjumppa me eve i Gerby :)

O imoron annars har jag ett fullspäckat programm! Först skola då. Och under min håltimme ska ja trolitvis ti gymme o springa lite och sånt. Efter de så e de då skola o efter skolan blir de dans med Ida från typ 4-halv 6- 6. Sedan från halv 7 till 8 barnjumppaledare:)
SKOJJ!, undra bara när ja ska ha tid att göra typ läxor, men de hinnner ja med, de e nog int så viktit.

De e annars ganska tråkit här hemma nu då Sarah o Titioo ha fari hem. Ingen katt kommer springande imot en. Nadja var e du :(?
Men nu ska ja ta o avsluta denna korta inblick. 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0