Disturbiaaa



Huh huh, tog ut mej redan i början så i slutet av timmen va ja helt slut! + att man måst räkna också. Så mycke tyngre att vara ledare än "elev".

Nåja, nu borde nog min hissaläsning forts. annars blir de en 7:a i denhär kursen igen, o de vill ja int ha. Men ja, ja har ju int hunni läsa en bok, om ja sko ha hunni sko ja ha kunna höja mina poäng i prove men ja har int så :/...de e bara att försöka skriva så bra som möjligt. Ja hoppas de kommer nått om reformationen, för de har vi skrivit så mycke om i häftet. Ja hoppas int de kommer om typ nå tråkit, som de dä politik, usch!

Nadja va så gulli då ja kom hem, han titta över stolens ryggstöd på mig såja såg bara 2 stora ögon  o 2 öron, hihi.

Klartecken från VGF's ordförande! Nu e de bara att börja söka stipendier och sponsorer! tjohoo!! Österrike här kommer vi!

ha en forts. trevli kväll!



WUHUU!! Namnet är klart: Min och Idas grupp heter Joy ! Visst e de bra :D!??

Kommentarer
Postat av: ida

Lätt bäst namn! ;D Nu kör vi tjejen!!

2009-01-27 @ 21:41:53
URL: http://bloggen.fi/ippeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0