Zumba


Ja e så otroligt lat. Det är hemskt. Ja måst börja träna. Det hjälper ju int att ja har hyrt ut mitt gymkort just, men det hinner jag inte med. För långt borta och för mycket skola + studenten. Men måst ta vara på den tiden jag har här hemma o träna då. Jag måst jag måst jag måst.

Funderar på att skaffa Zumba fitness. De ser skit roligt ut! o så  kan jag kanske hålla kvar dansen lite också. Sku så gärna dansa bara nästa år, men borde dansa i mängder nu för att sedan slippa in i dansskolor. Men nu räcker ju inte riktit tiden till :/ 





Kommentarer
Postat av: janina

Tack för kommentarerna ;D :)

Oj vitsi jag sku också måsta börja träna, vårt tävlingsprogram är så grymt jobbigt att jag säkert dör då halva ha gått.. Tänk om man sku ha Usain Bolts talanger som luonnonlahjakkuus. Ja lovar, ja sku va så lyckli :D Dedär zumba ser jättekul ut :D

2009-08-23 @ 21:01:03
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0