störd!, men påsklov!

Torsdag.
Äntligen torsdag!

Ligger i sängen, hör på musik, jaa-a  på denhär fronten sku de int kunna vara bättre.
Däremot e ja helt jävla störd. Men först:
Dagen började med engelska. Ja de känns faktist som om ja hade engelska ganska just. Men nåja, har nog inge mer att tillägga om de ämne.
Efter engelskan va de fysik som gällde. Jaa-a, jag och Ida har nog mycket att stå i under denhä kursen. Att tåla dom vissa blåsta studernaden i samma kurs, kan bli aningen svårt. Men vi klarar väl oss. Vi hade i alla fall roligt i några minuter på timmen tack vara missförstånd, hahha.
Sedan var det äntligen dags för påsklunch. Hade väntat på de sedan tisdagen, och efter gårdagans påsklunchdepression så blev jag mycket glad då jag äntligen fick äta den efterlängtade lunchen. Och de var nog helt jääävla gott. Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge. Eller jaa, kanske 1 dag för länge, men i alla fall.
Efter maten var de religion som gällde. Det var nog helt som de brukar. Precis som alla andra timmar idag. Förutom en.
På sista blocke, brakade helvete lös. Vi hade tyska, och till min stora förvåning hade vi en lärarstuderande. Nåja, helt okej annars, om han int sku ha vari så jävla fitti. Ja ber om ursäkt för mina svordomar, men jag var bara så jävla arg. Han sa åt mig att vara tyst precis hela timmen. Fast jag knappt hade sagt nånting så hörde man "SATU, Hörde du nu va  X sa?!" "SATU, ska du ta o säga vad X just sade?" Så jävla snopet för honom sedan då jag ropar till och säger att "JA DE GJORDE JAG?" och sade typ exakt vad vi skulle göra. JÄVLA GUBBJÄVEL. ja blir så jävla arg. För det var faktist int bara jag som pratade underlektionen!! Äh, såndäna jävla studeranden sko bara få ta o slänga sig i väggen. Vad har de för rätt att mittiallt bara komma in i rummet och börja ropa o klaga på mig, då jag inte var den ända som pratade. Åh fy hellllvete vad jag tycker illa om honom just nu.

Kom i alla fall hem för en stund sen. Det regnar, grejt! SUPER början på påsklovet. NOT! Nåja, vi får väl hoppas på att de blir bättre senare på dagen. Men knappast, för nu snöar de ju till och med.

Hur jävla skönt e de int att ha trådlöst. Ja kan sitta i mitt rum, höra på Regina Spektor och titta på Sarahs sovande katt på samma gång jag är på datorn, till och med TVn har jag fått att funka!

Ikväll, hmm.. kanske party på torget har jag hört? Jejee..bara de nu int skulle regna så mycket. BLÄ

 

Kommentarer
Postat av: nadja

hej jag säljer ett par ray ban wayfarer för 600kr helt nya om du är intresserad såg du ville ha ett par såna

2009-04-10 @ 19:17:34
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0