Rosett och fashionshow


Huh huh. 
lördag.
 Nåja, ska väl börja med att berätta om gårdagen!
Vi tänkte ha chillfilmkväll med Ida, eftersom båda hade tidig väckning idag på grund av tävlingar eller fashionshow. Så vi hyrde filmen december boys o tänkte mysa och äta gott framför den. Men Ida sko dock med soffan och köpa strumppisar, så soffan hämta oss o så for vi till cittare o köpte strumbyxor. Soffan sko träffa Pake, så han kom också dit. De två sku och kolla läget vi skatila, men visste int riktit vägen dit så de tänkte att de kommer snabbt till Ida och kollr på nete hur man kör dit. Snabbt till Ida blev en längre stund, och slutligen for dom först halv 11 :) Men det var riktit skojj i alla fall. Jag och Ida fortsatte titta på filmen och vi kom fram till att den var jätte bra. Har inte på länge länge gråtit i slutet av en film, men denhär fick nog tårkanalerna att öppnas. 

Idag då, vakna 10 före 8. For i duschen, åt nått smått packa ihop allt jag skulle ha med och sedan for jag iväg till frissan. De fixade håret till alla så att de var som en rosett, helt sött, men jag saknade nog lite förra årets löshår. För det om nånting var ljuvligt. 
Halv 12 började första modevisningen efter många om och men med skorna och allt. Och nervös var jag. Uschamig. och det märktes, tyvärr. Sedan var de varje timme modevisning ända tillhalv 3. Såde i stort gick det väl nog helt bra, men själv tycker jag det gick bättre förra året. Men roligt hade vi väl i alla fall. Fast jag stressade opp mig så mycket. Stackars Jennifer, Jenna och Eve som måsta stressa ner mig tillbaka.

Efter modevisningarna htyckte mamma att jag skulle få nya skor, då mia gammla hade gått sönder lite. Så då traskade vi iväg till bianco där de hade 50% på alla typ vinter och höstskor. Jee, två nya par skor rikare. Sjukt snygga för den delen.

Kom hem och for och la mig. Hade grym huvuvärk tack vare den spända frisyren, men det får vara. Jag tål nog det.

Ikväll hittar jag väl nog antagligen på nånting. Men vad har jag ännu inte bestämmt mig för :)

bilder kommer senare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0