Marta


Altså, ja bara sitter o ler. Ja sitter o pratar me Marta på facebook. Hon flyttade till Sverige då vi skulle börja högstadiet. Men trots det tycker jag inte vi har glidit i sär på det viset. Ja menar, visst, vi bor ju så långt ifrån varandra.. men sedan då man talar me henne så är de som om vi alltid ha varit jätte nära kompisar och vet allting. Det är bara så lätt att prata me henne. Gud va ja tycker om Marta!

För en stund sen satt vi o prata gamla minnen. Hahah, de finns så olika saker man kommer ihåg. Jag har tydligen gjort nånslags kartonggrejs på trean o sagt ja vill bli forskare. Jaa-a...dom  planerna har nog sopats under mattan för länge sedan! Vi sitter också och planerar sommaren. Jag hoppas innerligt hon kommer hit! Gud va ja saknar henne!
Marta sa på 6an hon ville bli psykolog..ja, min reaktion på de var, vem fan vill höra på andras bekymmer. Nu har hon lagt dom tankarna på hatthyllan, iaf lät de så på henne.. däremot är jag intresserad av det. Skojj!
Sen får man inte glömma då jag o Marta skrattade i två timmar i sträck! Jaa-a..ja undrar hur vardagens skulle vara om hon fortfarande skulle bo här?

Jaa-a.. min tråkiga kväll blev ganska rolig i alla fall. O nu är jag into på att läta studieplatser efter gymnasiet..Attans marta du har dåligt inflytande på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0