redovisning!


Nu ska ja lacka mina naglar.

Idag har jag varit på redovisning, de går väl bättre för varje gång, men jag kan inte säga att jag förstår nånting.
Igår hade jag min första danstimme. Det var verkligen skönt att dansa igen. Håll inte en 2 års paus ni som dansar, vad ni än gör, gör inte det. Ni ångrar er.
Efter danstimmen rusade jag iväg på sångprov. Får se hur de gick. Dom sa varken bu eller bä. Sånt hatar jag.

Varje dag hittar jag nånting nytt på min iphone. Sånt gillas.

Var och kollade Idas lägnehet idag, nnu har hon nämligen fått möbler dit. Ah, ljuvlig!


Anni o Ansku på robert's i torsdags. Konstit att jag fick med anni, hon gillar int att bli fotad ;)


Tiina o Ansku på Amarillo


På lördag blev det utgång och förfest hos Ida. Utsikt från hennes balkong


Ja färga Jessicas hår, nu e hon int en rödtott nåmer ! :P


Jag och Rasmus, här har du Sarah en bild på rasse, han e så sjukt stor :P


Mamma utbrast igår: Oj Rasmus e så söt, jag ska nog äta upp honom nångång!
Hjälp!

Siiri gumman!

Kommentarer
Postat av: öst

jag har alltså ingen aning om när du fotat dendär bilden ;)

2010-09-08 @ 19:02:34
Postat av: Sarah

Tack!! Men du mast pata bort Rasmus raama! :D

2010-09-10 @ 06:05:02
URL: http://www.mittsouri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0