Eurovisionen och all (svensk) drama kring den...

NEJ NU JÄDRAR! ska ja ta o bli lite aktivare. Ja e ju lika tråkig som..ja, nå ja kom int på nå smart att skriva men iaf. Fast ja gillar int att skriva "Idag har jag" -inlägg så ja tar o skippar de.
Istället tänker ja kommentera blogg.se´s startsida. Som vi alla vet åkte ju Sverige ut ur ESC (HAHA SUCKERS!! (jo, ja vet att Finland gjorde de också, men de var ju förväntat, somvanligt)). Detta tar svenskarna ganska hårt (full förståelse, schlager e ju liksom er grej).  Nå, iaf. Nån kommenterade eller sa (mitt minne är inte på topp just nu) att svenskarna kommer ändå hitta på ett sätt att vinna (eller ens vara med i finalen) ESC, antingen är de nån fd svensk som sjunger lr så e de nån svensk's kusin ELLER som jag just läste på startsidan "Sverige tävlar i eurovision finalen". Ja, tydligen så e Robert Wells o tävlar för Vitryssland. Inte nog me de, så finns de hela 5 andra länder som också har svenskt blod inblandat i final-bidragen.
Om nån av dessa 6 länder som har tydligen nånting med Sverige att göra vinner, så kommer helt klart aftonbladet och expressen se de som en vinst för Sverige. Ja, o fritt fram, om de får er att känna er bättre. Om däremot ingen av dessa 6 länder vinner ESC, så har jag bara en liten kommentar till Sverige...BUUURN!

Int hadd ja nå annat på hjärtat. Själv hejar jag på Tyskland. Helt klart bästa låten!

Kommentarer
Postat av: :)

gillar din blogg SKARPT! fortsätt skriv ;D

2010-05-30 @ 22:13:18
Postat av: J A N I N A

hahaa så bra text :D!

o ja blir allti på så bra humör av dina söta kommentarer <3 när har du en timme eller mer över? :D

2010-05-31 @ 12:23:24
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0